HELDER hr-advies adviseert en begeleidt organisaties op het gebied
van Human Resources.
Concreet betekent dit het geven van advies bij de ontwikkeling en uitvoering
van het HR-beleid alsmede het ontwikkelen en implementeren van
HR-instrumenten. Daarnaast coacht HELDER hr-advies medewerkers en
voert interimopdrachten uit.
Humaan, Efficiënt, Lerend
vermogen, Doen, Effect en
Richtinggevend zijn de kernbegrippen die samen de basis
vormen voor HELDER hr-advies.
HELDER hr-advies werkt voornamelijk vanuit het doen en verliest de
andere kernbegrippen daar niet bij uit het oog. Met een hands-on
mentaliteit wordt op pragmatische en efficiënte wijze gewerkt aan
het resultaat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een ruime ervaring
op het gebied van adviseren en leidinggeven.
Voordat we samen aan de slag gaan, start HELDER hr-advies met een
kennismakingsgesprek om zo een goed beeld van de klant en de
opdracht te krijgen. Wanneer het duidelijk is dat HELDER hr-advies
iets bij kan dragen, worden concrete afspraken gemaakt. Er wordt
maatwerk geleverd zodat de klant na afloop zelfstandig verder aan
de slag kan.