HELDER hr-advies adviseert en begeleidt organisaties op het gebied van Human Resources.

Concreet betekent dit het geven van advies bij de ontwikkeling en uitvoering van het HR-beleid alsmede het ontwikkelen en implementeren van HR-instrumenten. Daarnaast coacht HELDER hr-advies medewerkers en voert interimopdrachten uit.

Humaan, Efficiënt, Lerend vermogen, Doen, Effect en Richtinggevend zijn de kernbegrippen die samen de basis vormen voor HELDER hr-advies.

HELDER hr-advies werkt voornamelijk vanuit het doen en verliest de andere kernbegrippen daar niet bij uit het oog. Met een hands-on mentaliteit wordt op pragmatische en efficiënte wijze gewerkt aan het resultaat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een ruime ervaring op het gebied van adviseren en leidinggeven.

Voordat we samen aan de slag gaan, start HELDER hr-advies met een kennismakingsgesprek om zo een goed beeld van de klant en de opdracht te krijgen. Wanneer het duidelijk is dat HELDER hr-advies iets bij kan dragen, worden concrete afspraken gemaakt. Er wordt maatwerk geleverd zodat de klant na afloop zelfstandig verder aan de slag kan.