Wie is Helder HR-Advies?

Helder HR-advies wordt vormgegeven door Ellen Offenberg, een HRM professional met ruime ervaring op het gebied van adviseren, leidinggeven, project- en change- en stakeholdermanagement en organisatieontwikkeling. In de afgelopen jaren heb ik me gespecialiseerd in het optimaliseren van HR- en Salarisadministratie afdelingen en het opzetten van Shared Service Centra.

In mijn werk word ik gedreven door het gezamenlijk behalen van een resultaat. De mens, teams en de organisatie naar een hoger niveau begeleiden is iets wat mij motiveert en die ik op een pragmatische, noem het een heldere manier, invul. Samen leggen we een stevig HR-fundament.

Mijn carrière begon bij de politie, waar ik als hoofdagent en rechercheur werkte. Ruim 25 jaar geleden maakte ik de overstap naar het HR-vak waarin ik mijn interesse voor mensen centraal kon blijven stellen.

Competenties: samenwerken, verbindend, grote lijn en de details, flexibel, zelfkritisch, hands-on-mentaliteit, creatief, extravert, humor.

Meer informatie vindt u op mijn LinkedIn-pagina of licht ik graag toe in een persoonlijk gesprek.